Twitter'da takip et
Ana Sayfa

Eğer Google AdWords ile sitenizin propagandasını yapıyorsanız bu haber ilginizi çekecektir; Google, AdWords kullanıcıları için site optimizasyon aracı sunuyor. Araç ilginizi çektiyse hemen gidip beta test için kaydolabilirsiniz.

“AdWords web sitenizi optimize ediyor” başlıklı yazıya 4 yorum yapılmış

  1. Diyet Uzmanı demiş ki:
    25 April 2007, 8:41 am

    Kendileri gelip sitenin optimizasyonunu yapiyorlar zaten, bir şeye kaydolmaya gerek yok.

  2. mustafa us demiş ki:
    1 November 2007, 4:08 pm

    sayın HP alıcılarına sesleniyorum kesinlikle garantiye inanmayın inanmayın..Benim başıma gelen varımı yokumu 1900 yeteleye okuyan çocuguma Notebook Pavilion aldım2 ay once yani Eylül 2007 de.birsefer açıp ötmeden arızalandı servise söyledik adresinizden yurt içi kargo alacak dediler. telefon üstüne telefon .26 gün geçti hala yok kargoya kendim teslim etim buseferde teslimata yani onarım merkezinde . 18 günde tekrar geldiki yapılmadan aynı geri döndü bataryası degiştirildi diye elimde dekontu da tekrar baş vurdum yine alacaklar dediler 22 gün oldu hala yok tekrar kargoya verdim sala sonuç yok . bunun yanısıra bütün adabtörü evrakları faturası yok genel merkezi arıyorum biz sizi arayacagız diyor. 2 ayın içerisinde inanın HP arayacağım diye 136 yetele telofon faturası geldi.Buda HP hdiyesi sakın arkadaşlar inanın hala ortalıkta bilgisayarım yok..özelikle HP alırken garanti düşünmeyin

  3. sema demiş ki:
    13 December 2007, 1:46 pm

    slm öncelikle gecmis olsun :)
    benim pcde HP bende aldigim ilk bir hafta sonra arzalandi ve aradim HP ilkden yardimci oldular sorunu telden hallettik ve sonra yine ayni sorun oldu tekrar aradigimda gelip alicaklarini söyledi ve kapidan gelip aldilar bilgisayari bakimdan sonra geri teslim ettiler kapima kadar getirdiler ücretsiz oldu bunlar!!!!!!

    ve bence böyle düsünmeyin ve insanlarada hemen HP garantisine inanmayin falan demeseniz ii olur HP sitesinde herseyini inceden inceye aciklamalar yapiyor yani nerdeyse bir sorun oldugunda aramadan ziyade siteden resimli tarif bile var kendimizin yapacagi sekilde bile yardimci olmuslar bence bu konusmalar haksizlik HP YE

  4. ipek promosyon demiş ki:
    25 December 2008, 7:06 pm

    Kesinlikle önermiyorum .. ben kullandım ve memnun kalmadım .. :((

Görüşünüzü bildirin

XHTML: Bu etiketleri kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>